Dzisiejsza technologia w dużym stopniu ułatwia nam życie. Coraz częściej możemy załatwić wiele spraw nie wychodząc z domu. Wszystko jest w zasięgu ręki, dzięki komputerom czy smartfonom podłączonym do internetu. Wiele firm i klientów zaufało już takim rozwiązaniom. W ten sposób możemy również korzystać z usług naszego sprzedawcy prądu. Jednym z przykładów jest eBOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta koncernu energetycznego Enea.
Z eBOK od dawna korzystają już firmy energetyczne, jest on dostępny np. w Energa. Enea, trzeci co do wielkości gigant na tym rynku, obsługujący około 2,5 miliona klientów, wprowadził taką usługę w marcu tego roku. Jest to nowoczesna aplikacja, która jest dostępna dla wszystkich użytkowników. Zarówno klientów urzędowych, jak i tych na zasadzie TPA. Ma ona za zadanie uproszczenie płatności, a także lepszy kontakt na linii klient – sprzedawca. Dane tam zebrane ułatwiają też wskazanie, która taryfa dla domu jest bardziej opłacalna.
Dzięki tej usłudze możemy opłacić rachunki, sprawdzić stan faktury i skontaktować się z operatorem. Ułatwia ona w sposób online reklamację, a także daje nam wgląd w historię płatności i zużycia energii. Jest tutaj też możliwość zamiany faktury tradycyjnej, papierowej na elektroniczną. Otrzymujemy również powiadomienia o następnych fakturach ze zbliżającym się terminem płatności..
Samo założenie konta jest bardzo proste, potrzebne są tylko podstawowe dane klienta. Wpisuje się je tylko raz przy rejestracji. Aby zacząć całą procedurę przygotowujemy jedynie fakturę za prąd i numer PESEL. Następnie wchodzimy na stronę ebok.enea.pl i wypełniamy formularz rejestracji według podanych wskazówek. Musimy zaakceptować regulamin i zaznaczyć odpowiednie zgody. Sprzedawca po tym na podany adres email przyśle link aktywacyjny, trzeba na niego kliknąć, aby go aktywować. Po tej weryfikacjii trzeba wyrazić zgodę na e-fakturę (opcjonalnie). Po zakończeniu rejestracji możemy już przez całą dobę, siedem dni w tygodniu korzystać z udogodnień, jakie daje nam eBOK Enea.
Jak widać, możemy w ten sposób zaoszczędzić mnóstwo czasu. Nie trzeba z rachunkami biegać na pocztę lub do banku. Wszystkie inne sprawy związane z obsługą klienta jesteśmy w stanie załatwić online, będąc na wakacjach czy w pracy. Enea daje nam wygodne narzędzie, które w znaczący sposób może ułatwić nam życie. Dzięki tej aplikacji jesteśmy w stanie w świadomy sposób kontrolować zużycie prądu, cenę za kWh, mieć dostęp do swoich danych i w szybki sposób dokonywać płatności. Daje nam ona możliwość samodzielnego odczytu licznika i doładowania go drogą elektroniczną w razie potrzeby.
Jeśli cenisz sobie komfort i wygodę na pewno warto skorzystać z oferty eBOK Enea. W ten sposób możemy stać się świadomymi i niezależnymi odbiorcami,którzy mają pełną kontrolę nad swoimi wydatkami związanymi z prądem. To jak dotąd jest to najłatwiejszy sposób załatwiania spraw u tego sprzedawcy energii.
Sprawy techniczne